Alla inlägg den 29 juni 2006

Av Mattias - 29 juni 2006 22:06

Semester dag 4. Sommaren har kommit tillbaka! Låg och solade på balkongen idag. Försöker göra det varje dag som vädret tillåter. Min kropp har inte sett sol på flera år, så jag har lång väg att gå innan jag blir brun. Får se hur långt man hinner innan sommaren e slut.Var och beställde nytt avgassystem till bilen. Dom hade inget hemma, men kunde fixa det tills i morron! Systemet som sitter på bilen nu är ganska rostigt och saknar ändröret het och hållet! Ska besiktiga bilen nästa fredag, och jag tror att dom skulle uppskatta att det finns något att fästa avgasslangen i...! :-)Det har i och för sig fungerat bra hittills, fast det har låtit som om jag har en V6:a under huven. Fast det kommer det nog fortsätta att göra, för jag har beställt ett sportsystem. Slutdämparen är svart med dubbla kromade ändrör. Blir nog snyggt!Sedan var jag förbi på Ikea för att köpa några smågrejer, innan jag åkte vidare till jobbet för att storhandla... Handlade mat mm för nästan en tusenlapp! Har aldrig handlat så mycket på en gång förr (mat alltså)! Både kylen och skafferiet blev ganska fulla. Om man tittar in i kylen så är det svårt att tro att det bara bor en person här... :-)

Ovido - Quiz & Flashcards