Alla inlägg den 5 juni 2006

Av Mattias - 5 juni 2006 01:03

Den här veckan blir det nog en hel del att skriva om. På tisdag kväll blir det(?) sista innebandyn för säsongen (tror jag). På onsdag blir det matlagningskurs igen (del 2 av 4). Det var en riktig höjdare förra gången, så förväntningarna är höga!Direkt efter kursen åker jag till djurgården och springer blodomloppet för femte(!) året i följd. Kommer att springa 5 km även denna gång, men jag tror att jag ska försöka mig på 10 lååånga km nästa år...! Jag förbättrade min tid förra året med knappt tre minuter (till min egen stora förvåning). Undrar om jag kan fila bort ytterigare tre minuter i år??? :-) Jag har gamla tiderna (km för km) lagrade i min "löparklocka", om inte batteriet har tagit slut... Återkommer med årets och fjolårets tider på onsdag kväll... eller kanske torsdag...!På fredag blir det dessutom brännbollsturnering med jobbet, men eftersom jag jobbar till kl 22 så ser det lite mörkt ut för min del... :-(Utöver detta ska jag även hinna med 5 arbetspass på jobbet också... Tur att det bara är tre veckor kvar till semestern!!!

Ovido - Quiz & Flashcards