Alla inlägg under juli 2006

Av Mattias - 6 juli 2006 23:33

Jag skulle kunna skriva om matchen jag var på idag... Men jag tror jag struntar i det! Försöker som bäst att glömma den matchen!Martin Hansson - allsvenskans sämsta domare???

Av Mattias - 3 juli 2006 16:04

En solkatt!

Av Mattias - 2 juli 2006 14:46

Söndag och halva semestern avverkad. Har inte njutit så mycket av semester på många år! Inga måsten, inga planer, bra väder, god mat och mycket filmer...! Bara softa och ta det lungt... Synd att man inte har 10 veckor som när man gick i skolan!!!

Av Mattias - 1 juli 2006 23:53

Ännu en solig semesterdag! Ännu en dag i solen på balkongen! Ännu en kväll framför tv:n! Såg två filmer, först Jakten mot nollpunkten. En biljaktsfilm från 1971 i stil med Nu blåser vi snuten. Den här filmen var betydligt segare, färre stunts, mindre action och ingen humor. Ser hellre Nu blåser vi snuten för femtioelfte gången!Andra filmen för kvällen blev Ocean´s twelve. Handlar om en tjuvliga som utför avancerade och välbetalda kupper. Imponerande rollista: George Clooney, Brad Pitt, Matt Damon, Julia Roberts, Andy Garcia, Catherine Zeta-Jones, Bruce Willis...Mycket bra film, men det fåniga är att jag inte sett Ocean´s eleven ännu! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards